کمپین پیگیری مطالبات اعضای یونیک فاینانس

شروع فعالیت کمپین
کمپین پیگیری مطالبات اعضای یونیک فاینانس در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال 1401 به منظور پیگیری مطالبات و سرمایه های مردم که قرار بود توسط بیمه شرکت ونمایندگی شرکت در دبی و گلوبال پورتفولیو منیجمنت به سرمایه گذاران واریز شود به صورت کاملا خودجوش و مردمی در شبکه های مجازی  ایجاد شد.
اهداف کمپین
کمپین همان ابتدا با روشنگری این موضوع که شرکت یونیک فاینانس قصد پرداخت ندارد وباید یک شکایت جمعی وگسترده علیه شرکت و نمایندگی شرکت در دبی ومدیران وسران شرکت صورت بگیرد …
در اوایل مرداد ماه سال 1401 شکایت ها توسط آقای علی کیانی وحدود صدنفر از مالباختگان استارت خورد
هدف کمپین جلوگیری ازایجاد درگیری در بین سرمایه گذاران و هدایت سرمایه گذاران به سمت شکایت کثیرالشاکی  وثبت پرونده در دادسرای جرایم رایانه ایی ورسانه ایی  ناحیه 31تهران شعبه 12بازپرسی بود
لذا ادمین های کمپین تمام توان خود را به کار گرفته تا بجای آنکه مدیران و دست اندرکاران این سیستم با خیال راحت در داخل ایران ایجاد درگیری نمایند و مردم را به جان یکدیگر بیندازند و دستگاه های قضایی را درگیر مردم کنند باآشکارسازی نیت وهدف شوم وپلید این اشخاص مجهول الهال و کلاه بردار،کمپین پرونده و شکایات را با گروه های موازی دیگر را بر افراد راس سیستم و مدیران و دست اندرکاران شرکت و سیستم یونیک فاینانس متمرکز کرد و این تنها بخشی از فعالیت اصلی ومهم کمپین در این راستای بازپس گیری سرمایه ها بود..
 
پیگیری های متعدد کمپین 
پیگیری ها و مراجعات متعددی از سمت کمپین به دادسرا واینترپل صورت گرفت،امر مهم در این بازه زمانی گرفتن اعلان قرمز اینترپل علیه مجرمین پرونده بود.
با پیگیری های کمپین ،نامه هایی از سمت دادسرا به اینترپل فرستاده شد و درپاسخی که اینترپل اعلام نمودند که مدارکی را اعم از گزارش وخلاصه پرونده وترجمه آن به زبان انگلیسی  به صورت رسمی و رفع نواقص پرونده و مدارک ومستندات بیشتر را نیاز دارند.
که با همت جمعی از سرمایه گذاران و ادمین های کمپین در طی دو الی سه ماه این مدارک ومستندات فراهم و نواقص پرونده رفع گردید.
تاآنکه درتاریخ 30 مرداد ماه 1402 اینترپل محترم اعلام نمودند یکی از مدیران شرکت و سران اصلی یونیک فاینانس بانام نیماطبری فرد که درکمپ ترکیه به علت داشتن مدارک جعلی وهویت جعلی هنگام خروج از کشور دستگیر شده بود،درحال استرداد به ایران توسط نماینده محترم اینترپل میباشد.
بعدازگذشت چندماه از این موضوع و اطلاع رسانی به سرمایه گذاران روند خاصی در استرداد متهمین ومجرمین پرونده صورت نگرفت.
درحال حاضر پرونده منتظر خلاصه نویسی جهت ارسال به دادگاه برای صدورحکم متهمان اصلی میباشد.
ما ازتوان و نفوذ وقدرت جمهوری اسلامی ایران بخصوص در کشورهای همسایه اعم از (ترکیه وامارات و…)آگاه هستیم و میدانیم که این قدرت وجود دارد که ضابطین قضایی با خواست خداوند میتوانند مرحمی بر دل سرمایه گذاران این شرکت باشند و مطلع هستند که چه ظلمی در حق این مردم روا داشته شده وچه سرمایه های کلانی بالغ بر شش میلیارد دلار ازکشور خارج گردیده است..      
 ما همچنان از قوه قضاییه و دادسرای ناحیه 31 تهران و اینترپل و ضابطین قضایی پرونده درخواست احقاق حق وپیگیری حقوق مطالبه گران را خاستاریم.
گره مشکلات تماما با دستان خداوند باز میشود و اجرای عدالت توسط ضابطین قضایی که دستان خداوند هستند.
 
ایدی تلگرامی ارتباط با ادمین کمپین 
unique 21unique@